Prísľub kvality. Od roku 1845.

Skupina Dalli je rodinný podnik piatej generácie, ktorý rozvíja svoje vlastné podnikanie a značky najmä v Európe. Kombinujeme viac ako 175-ročnú tradíciu, hodnoty a spoločenskú zodpovednosť s obchodnou výkonnosťou a orientáciou na budúcnosť, pričom vždy dodržiavame prísľub bezchybnej kvality.

 

Výrobky v portfóliu Dalli pokrývajú segmenty osobnej starostlivosti a starostlivosti o domácnosť. Skupina Dalli má továrne a kancelárie v Nemecku, Holandsku, Rakúsku a Rumunsku a zamestnáva viac ako 1 750 ľudí. Našimi partnermi sú diskontné reťazce, lekárne a supermarkety.

 

Zostávame verní imidžu “výrobcu privátnych značiek”, ktorý sme si vybudovali za viac ako storočie. Kvalitu výrobkov Dalli pravidelne potvrdzujú nezávislé skúšobné ústavy a spotrebiteľské časopisy, ako napríklad Stiftung Warentest alebo Öko-Test.

Lojalita a integrita.

Sme hrdí na to, že sme súčasťou spoločnosti Dalli, sme hrdí na naše dedičstvo a úspechy za viac ako 175 rokov a chceme pokračovať v tradícii kvality.

Zodpovednosť.

Sme si vedomí vplyvu našich výrokov, rozhodnutí a činov, preto vždy postupujeme opatrne pri akejkoľvek interakcii.

Úcta a uznanie

Uznávame zásluhy druhých, akceptujeme rozdiely a riešime nejasnosti včas a spravodlivo.

Merateľné výsledky.

Naše myslenie a konanie je orientované na riešenie a aktívne sa podieľame na úspešnom dosiahnutí stanovených cieľov.

Úspech zákazníkov a partnerov

Naše kroky sa zameriavajú na poskytovanie kvalitných produktov a služieb, aby naši partneri a zákazníci mohli dosiahnuť svoje vlastné ciele.

Zásady, ktoré uplatňujeme v podnikaní.

Skupina Dalli je spoločnosť orientovaná na výkon prostredníctvom kvality výrobkov, ktoré vytvára a distribuuje na trhy. Hlavnými cieľmi spoločnosti sú spokojnosť zákazníkov a spotrebiteľov, zaistenie bezpečnosti zamestnancov a ochrana životného prostredia.

Zákazníci a spotrebitelia.

Úspech spoločnosti – súčasný aj budúci – závisí od vývoja kvalitných a spoľahlivých výrobkov a ich dodávania včas, kdekoľvek a za optimálnych podmienok.

Zamestnanci.

Individuálny výkon zamestnancov na každom pracovnom mieste a tímová práca vedú k trvalým ziskom. Preto manažéri zabezpečujú kvalifikáciu zamestnancov, podporujú ich zapojenie, monitorujú a odmeňujú ich úspechy. Okrem toho dodržiavame postupy a neustále zlepšujeme bezpečnosť na pracovisku, aby sme predchádzali nehodám a zabezpečili integritu našich zamestnancov.

Životné prostredie.

Pri výrobe našich produktov sa správame ekologicky a zodpovedne v súlade s normami na ochranu životného prostredia.

Dalli, história viac ako 175 rokov

1845
1845

1845

Otvorenie spoločnosti v Stolbergu. Výroba mydla sa začína v kotli, ktoré sa predáva na vozoch ťahaných koňmi.

1885
1885

1885

Začína sa výroba pracích prostriedkov a mydlového prášku pod názvom Dalli-Soap. Výrobný tok zabezpečuje vodná turbína.

1899
1899

1899

Dalli sa stáva samostatnou značkou a v roku 1890 je otvorená prvá telefónna linka v rámci spoločnosti.

1900+
1900+

Roky 1900

Spoločnosť sa presťahuje do svojich súčasných priestorov v meste Stolberg. Zakúpia sa písacie stroje a zamestná sa marketingový špecialista.

1913
1913

1913

Začiatok priemyselnej sériovej výroby: po zakúpení špičkových technologických systémov opúšťa dvor továrne prvý nákladný automobil s výrobkami Dalli (150 zamestnancov).

1938
1938

1938

Akvizícia dvoch tovární na mydlo v Berlíne a vo Viedni. V tomto roku spoločnosť zamestnáva viac ako 700 ľudí.

1960+
1960+

Roky 1960

1970+
1970+

Roky 1970

Rozvoj segmentu značkových výrobkov a investície do závodu Stolberg: kuchyňa, sociálne centrum, knižnica.

1990+
1990+

Roky 1990

Rozšírenie portfólia výrobkov prostredníctvom prevzatia spoločností, tovární a značiek pracích prostriedkov v Holandsku.

1997
1997

1997

Rozvoj trhu s kozmetickými výrobkami: prevzatie spoločnosti Win Cosmetic (kozmetika a výrobky starostlivosti o telo), Flörsheim-Dalsheim, Nemecko.

2001
2001

2001

Rozvoj trhu starostlivosti o telo: založenie spoločnosti Cult Cosmetic so sídlom vo Weinheime, Nemecko.

2007
2007

2007

Vstup na trh s prírodnou kozmetikou: prevzatie spoločnosti CEP v Salzhemmendorfe, Nemecko.

2012
2012

2012

Otvorenie nového výrobného závodu: továreň na pracie prostriedky v rakúskom Warthu s viac ako 60 zamestnancami.

2015
2015

2015

Expanzia v Rumunsku: akvizícia a rekonštrukcia továrne v Temešvári s viac ako 195 zamestnancami.

2017
2017

2017

Rozvoj vlastných značiek: pracie prostriedky Dash v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku a Bonux 3v1 na východoeurópskom trhu