

Prísľub kvality. Od roku 1845.
Skupina Dalli je rodinný podnik piatej generácie, ktorý rozvíja svoje vlastné podnikanie a značky najmä v Európe. Kombinujeme viac ako 175-ročnú tradíciu, hodnoty a spoločenskú zodpovednosť s obchodnou výkonnosťou a orientáciou na budúcnosť, pričom vždy dodržiavame prísľub bezchybnej kvality.
Výrobky v portfóliu Dalli pokrývajú segmenty osobnej starostlivosti a starostlivosti o domácnosť. Skupina Dalli má továrne a kancelárie v Nemecku, Holandsku, Rakúsku a Rumunsku a zamestnáva viac ako 1 750 ľudí. Našimi partnermi sú diskontné reťazce, lekárne a supermarkety.
Zostávame verní imidžu “výrobcu privátnych značiek”, ktorý sme si vybudovali za viac ako storočie. Kvalitu výrobkov Dalli pravidelne potvrdzujú nezávislé skúšobné ústavy a spotrebiteľské časopisy, ako napríklad Stiftung Warentest alebo Öko-Test.
Lojalita a integrita.
Sme hrdí na to, že sme súčasťou spoločnosti Dalli, sme hrdí na naše dedičstvo a úspechy za viac ako 175 rokov a chceme pokračovať v tradícii kvality.
Zodpovednosť.
Sme si vedomí vplyvu našich výrokov, rozhodnutí a činov, preto vždy postupujeme opatrne pri akejkoľvek interakcii.
Úcta a uznanie
Uznávame zásluhy druhých, akceptujeme rozdiely a riešime nejasnosti včas a spravodlivo.
Merateľné výsledky.
Naše myslenie a konanie je orientované na riešenie a aktívne sa podieľame na úspešnom dosiahnutí stanovených cieľov.
Úspech zákazníkov a partnerov
Naše kroky sa zameriavajú na poskytovanie kvalitných produktov a služieb, aby naši partneri a zákazníci mohli dosiahnuť svoje vlastné ciele.
Zásady, ktoré uplatňujeme v podnikaní.
Skupina Dalli je spoločnosť orientovaná na výkon prostredníctvom kvality výrobkov, ktoré vytvára a distribuuje na trhy. Hlavnými cieľmi spoločnosti sú spokojnosť zákazníkov a spotrebiteľov, zaistenie bezpečnosti zamestnancov a ochrana životného prostredia.
Zákazníci a spotrebitelia.
Úspech spoločnosti – súčasný aj budúci – závisí od vývoja kvalitných a spoľahlivých výrobkov a ich dodávania včas, kdekoľvek a za optimálnych podmienok.
Zamestnanci.
Individuálny výkon zamestnancov na každom pracovnom mieste a tímová práca vedú k trvalým ziskom. Preto manažéri zabezpečujú kvalifikáciu zamestnancov, podporujú ich zapojenie, monitorujú a odmeňujú ich úspechy. Okrem toho dodržiavame postupy a neustále zlepšujeme bezpečnosť na pracovisku, aby sme predchádzali nehodám a zabezpečili integritu našich zamestnancov.
Životné prostredie.
Pri výrobe našich produktov sa správame ekologicky a zodpovedne v súlade s normami na ochranu životného prostredia.
Dalli, história viac ako 175 rokov
1845
Otvorenie spoločnosti v Stolbergu. Výroba mydla sa začína v kotli, ktoré sa predáva na vozoch ťahaných koňmi.
1885
1899
Dalli sa stáva samostatnou značkou a v roku 1890 je otvorená prvá telefónna linka v rámci spoločnosti.
Roky 1900
Spoločnosť sa presťahuje do svojich súčasných priestorov v meste Stolberg. Zakúpia sa písacie stroje a zamestná sa marketingový špecialista.
1913
Začiatok priemyselnej sériovej výroby: po zakúpení špičkových technologických systémov opúšťa dvor továrne prvý nákladný automobil s výrobkami Dalli (150 zamestnancov).
1938
Akvizícia dvoch tovární na mydlo v Berlíne a vo Viedni. V tomto roku spoločnosť zamestnáva viac ako 700 ľudí.
Roky 1960
Roky 1970
Rozvoj segmentu značkových výrobkov a investície do závodu Stolberg: kuchyňa, sociálne centrum, knižnica.
Roky 1990
1997
Rozvoj trhu s kozmetickými výrobkami: prevzatie spoločnosti Win Cosmetic (kozmetika a výrobky starostlivosti o telo), Flörsheim-Dalsheim, Nemecko.
2001
Rozvoj trhu starostlivosti o telo: založenie spoločnosti Cult Cosmetic so sídlom vo Weinheime, Nemecko.
2007
Vstup na trh s prírodnou kozmetikou: prevzatie spoločnosti CEP v Salzhemmendorfe, Nemecko.
2012
Otvorenie nového výrobného závodu: továreň na pracie prostriedky v rakúskom Warthu s viac ako 60 zamestnancami.
2015
Expanzia v Rumunsku: akvizícia a rekonštrukcia továrne v Temešvári s viac ako 195 zamestnancami.
2017
Rozvoj vlastných značiek: pracie prostriedky Dash v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku a Bonux 3v1 na východoeurópskom trhu